Saturday, July 07, 2012

Hari Sabtu, hari keluarga



Sabtu adalah hari-hari yang ku nantikan sebelum ini. Hari bersama keluarga dan juga hari mengemas rumah secara besar-besaran. Maklumlah ada anak-anak dan kedua-dua kami suami isteri bekerja. Orang tua ku sudah dapat berjalan selepas hampir tiga tahun terbaring di atas katil di sebabkan pembedahan lututnya tetapi masih terketar-ketar bertongkat.

Namun aku bersyukur sebab aku sudah boleh membuat kerja untuk pendapatan isi rumah ku. Isteri ku banyak membantu walaupun dengan tekanan perasaan kerana aku tidak mempunyai pendapatan tetap sebelum ini kerana menjaga orang tua ku sepenuh masa. Aku bersyukur kerana Allah mengurniakan aku isteri yang setia.

Hari ini aku juga bercadang untuk ke PWTC untuk menghadiri pameran Franchise Malaysia...ye la cari-cari peluang berniaga kalau ada. Kalau takde pun boleh lah berjumpa dengan kawan-kawan baru.

Mungkin malam ni aku ada cerita menarik untuk di kongsi...........

satria parang kontot

No comments:

Post a Comment