Friday, July 06, 2012

Hari-hari yang berlalu...





Entah apa yang membuat aku terkenang hari-hari yang banyak menginsafkan aku. Kesusahan yang ku tanggung bersama keluarga ku adalah atas kesilapan ku sendiri.

Sudah lama aku nak menulis, malahan sudah 3 manuskrip telah ku buang gara-gara tidakdapat memuaskan hati ku. Setelah berjumpa rakan baik ku Den Cdo, yang sudah lebih 2 dekad tidak berjumpa memberi ku kenyakinan kembali kerana masih ada sahabat yang masih menyayangi ku kerana Allah.

Mungkin tulisan ini tidak akan di baca oleh sesiapa pun namun aku bertekad untuk terus menulis untuk mencurahkan perasaan, pengalaman dan pengetahuan yang aku timba di dalam hidup ini.

Untuk mereka yang 'terjumpa' blog ini singgah  lah untuk kita dapat berkenalan dan berkongsi apa-apa yang terfikir di benak hati kita. Walaubagaimana pun aku ingin memusatkan pendirian blog ini dengan artikel-artikel berbentuk penyucian hati, motivasi dan ilmu-ilmu yang berguna untuk dunia dan akhirat. insyaallah.

p/s   Corak artikel lebih kepada penulisan kreatif dan bersantai. Lawak dan jenaka adalah di alu-alukan asalkan tak menyentuh perasaan orang lain.

satria parang kontot.

No comments:

Post a Comment